مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-22سياسي

مردم و روحانیت دو رکن قوام و پایداری انقلاب هستند


فرمانده سپاه کربلا روحانیت و مردم را دو رکن اساسی انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: این اقشار در قوام و پایداری انقلاب اسلامی نیز نقش آفرین هستند.

- ، سردار سیاوش مسلمی صبح سه شنبه در نشست تخصصی طلایه داران جهاد تبیین با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ایران به واسطه سه عنصر اصلی مکتب، مردم و روحانیت شکل گرفته است، افزود: استمرار انقلاب اسلامی نیز در سایه این سه عنصر است.

وی با بیان اینکه روحانیت و مردم دو رکن اساسی انقلاب بوده و سبب قوام و پایداری آن به شمار می رود، اظهار داشت: امروز بیشترین تهاجم جریان غرب متوجه قشر روحانیت و مردم است.

وی با عنوان اینکه روحانیت در عرصه های مختلف در جامعه نقش آفرینی کرده است، به حضور برجسته این قشر در حوزه های مختلف اشاره و اضافه کرد: در دولت اسلامی باید سلامت جسم و روح جامعه توجه ویژه ای کرد.

سردار مسلمی انجام سه کار اساسی در مساجد را از جمله اولویت ها برشمرد و گفت: احیای جایگاه واقعی مسجد به عنوان محل واقعی رجوع مردم مدنظر است و امام مسجد و محله باید محور و کانون باشند.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه عالمان زیادی تمایل دارند در مناطق محروم برای خدمت رسانی حضور یابند، برنامه ریزی در این زمینه را مهم برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و روحانیت دو رکن قوام و پایداری انقلاب هستند

مردم و روحانیت دو رکن قوام و پایداری انقلاب هستند