مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-22سياسي

تاثیر کیفیت خودروها در تصادفات بررسی شود/ نظارت بر کیفیت کار ما نیست


اگر خودروی با کیفیت ساخته نشود و احیاناً تصادفی صورت گیرد لازم است که کارشناسان تصادفات و دادستان ها این موضوع را پیگیری کنند که در تصادفات آیا کیفیت خودرو موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه بارها از سوی مسئولان قضایی از جمله دادستانی و بازرسی شاهد ارائه مطالبی در رابطه با اینکه دستگاه قضا به موضوع خودروسازی ورود می کند، بودیم.

گاهاً هم برخی مسئولان قضایی اعلام کردند ورودهایی صورت گرفته و در برخی موارد هم اعلام کردند که متولی سازمان دیگری است، مردم همچنان برایشان این سوال مطرح است که آیا قوه قضاییه ورود قاطعانه و بازدارنده خواهد داشت؟ نتیجه ورود دستگاه قضا چه زمانی برای مخاطبی که همچنان درگیر خودروی بی کیفیت و کارشکنی های خودروسازان است، مشخص می شود؟ افزود: دستگاه قضایی در صورتی که مواجه به ارتکاب جرمی از ناحیه هر دستگاهی به خصوص خودروسازان شود، برخورد می کند.

وی ادامه داد: این روزها که محاکمه یکی از قطعه سازان هست، دادگاه علنی منتشر می شود و بنابراین دستگاه قضا قاطعانه برخورد می کند.

بحث نظارت بر کیفیت خودروها بر عهده دستگاه های اجرایی از جمله صمت، سازمان استاندارد، محیط زیست و سازمان حمایت از مصرف کنندگان هر کدام به نوعی بر کار خودروسازان نظارت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کیفیت خودروها در تصادفات بررسی شود/ نظارت بر کیفیت کار ما نیست

تاثیر کیفیت خودروها در تصادفات بررسی شود/ نظارت بر کیفیت کار ما نیست