مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-22اقتصادي

پوشش دز سوم واکسن کرونا در البرز به 35 درصد رسید


آمارها نشان می دهد اغلب مبتلایانی که کارشان به بستری در بیمارستان می کشد، یا واکسن نزده اند، یا روند واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: آمارها نشان می دهد اغلب مبتلایانی که کارشان به بستری در بیمارستان می کشد، یا واکسن نزده اند، یا روند واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر البرز هم مثل سایر استان های کشور در وضعیت قرمز قرار دارد و در خصوص وضعیت شیوع در حالت حداکثری ابتلا قرار داریم.

وی ادامه داد: انتظار می رود تا حدود دو هفته دیگر آمار مبتلایان از تعداد فعلی نه کمتر شود و نه بیشتر و بعد از آن در حالت خوشبینانه، سیر نزولی آغاز شود.

وی توضیح داد: در حال حاضر حدود 500 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه حدود 2000 نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه می کنند.

این مسئول تاکید کرد: از میان کسانی که به صورت حضوری به مراکز درمانی مراجعه می کنند، تست بین 30 تا 50 درصد آنها مثبت می شود.

وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون عمومی در البرز گفت: تا کنون حدود 35 درصد از البرزی های واجد شرایط، دز سوم خود را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش دز سوم واکسن کرونا در البرز به 35 درصد رسید

پوشش دز سوم واکسن کرونا در البرز به 35 درصد رسید