مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-22سياسي

آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها یک الزام است


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه، از اهتمام ویژه دستگاه قضایی در خصوص آزادسازی بستر و حریم  رودخانه ها و دریاچه های استان به ویژه در شهرستان های شیراز و سپیدان خبر داد و تاکید کرد که این موضوع یک الزام قانونیست.

- نشست هم اندیشی شرکت آب منطقه ای فارس با دادگستری استان سه شنبه سوم اسفند در ارتباط با رفع موانع موجود برای آزادسازی تصرفات دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در بستر و حریم رودخانه های استان، برگزار شد.

در این جلسه سیاوش بدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس خواستار همکاری همه جانبه دستگاههای مختلف از جمله دستگاه قضایی استان در خصوص اخذ احکام قضایی به منظور مقابله با تخلفات منابع آبی استان و کاهش این تخلفات شد.

ابراهیم ابراهیمی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس هم در این جلسه اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای فارس به منظور حفاظت از رودخانه ها و مجاری آبی استان، آزادسازی اراضی بستر و حریم این منابع خدادادی با اولویت گذاری و ابلاغ به دستگاه های اجرایی و شهرداری هایی که دارای سازه های غیر مجاز در بستر و حریم رودخانه ها هستند، برای رفع تصرف اقدام کند.

او تاکید کرد: بعد از ابلاغ مذکور دستگاه های اجرایی و شهرداری ها ظرف مدت 10 روز مکلف هستند نسبت به آزاد سازی بستر و حریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها یک الزام است

آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها یک الزام است