مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-22سياسي

برنامه های نیمه شعبان، محتوایی سازنده و مردمی باشد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های محتوایی، سازنده و مؤثر نیمه شعبان باید تدوین و مراسم نیمه شعبان مردمی باشد.

- سیدجواد هاشمی مهر در نشست ستاد مهدویت استان افزود: ستاد بنیاد مهدویت استان و کمیته های 10 گانه، برنامه های جشن نیمه شعبان را با توجه به پروتکل ها پیش بینی کنند.

وی اظهار کرد: مهدویت و باور به مهدویت و انتظار، رمز هویت بخشی شیعیان بوده و مکتب و گفتمان مهدویت در این برهه حساس کنونی، می تواند به شایستگی راهگشا و راهنمای جوانان و جامعه باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ایجاد شبهه در اذهان جوانان در خصوص مهدویت دسیسه همیشگی دشمنان است و فضاسازی در حوزه مهدویت باید تقویت شود.

هاشمی با بیان اینکه وظیفه همگانی است که تلاش کنیم و جامعه را به سمت معرفت دینی مهدوی باوری سوق دهیم،تصریح کرد: نسل جوان باید با توطئه های شبهه آفرین و انحرافات فکری دشمن آشنا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها، اصناف و شهرداری ها در کنار هیئت های مذهبی، موکب داران، نهادهای مردمی برنامه ها آذین بندی شهرها در نیمه شعبان را به خوبی و شایستگی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نیمه شعبان، محتوایی سازنده و مردمی باشد

برنامه های نیمه شعبان، محتوایی سازنده و مردمی باشد