مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:372022-02-22اقتصادي

سایت نمایشگاهی خودروهای سنگین شیراز در حال احداث است


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سایت شهید خرم شکوه با هدف ساماندهی 295 واحد صنفی نمایشگاه های خودروهای سنگین در حال احداث است.

- مسعود زارعی سه شنبه سوم اسفند در بازدید از سایت 64 هکتاری شهید خرم شکوه با تاکید بر اهمیت فضاهای همگانی شهری، هدایت نمایشگاه های خودرو به بیرون از هسته مرکزی شهر را مطالبه شهروندان عنوان کرد و افزود: این صنف بیش از سایر مشاغل مزاحم سبب ایجاد ترافیک و آشفتگی فضا و سیمای شهری کرده است.

او با اشاره به هدف سایت خرمشکوه که به منظور ساماندهی فروشندگان ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و لوازم یدکی در حال احداث است، بیان کرد: این سایت در 19 کیلومتری شهر شیراز (پل فسا) در حال احداث است که در حال حاضر دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است و تلاش شده تا با بهره برداری سریع تر از آن بتوانیم در راستای ارائه خدمات بهتر در زمینه خریدوفروش خودروهای سنگین حمل و نقل بار به مردم و دسترسی هرچه بیشتر و راحت تر به این نمایشگاه متمرکز شویم.

زارعی ایجاد شهرک نمایشگاهی را با توجه به تعداد زیاد نمایشگاه های اتومبیل یکی از نیازهای شهر دانست و عنوان کرد: سایت ساماندهی نمایشگاه های خودرو، راهکاری مناسب برای رفع معضلات شهری، کاهش ترافیک و در نتیجه کاهش آلاینده های صوتی و سد معبر و همچنین موثر در زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت نمایشگاهی خودروهای سنگین شیراز در حال احداث است

سایت نمایشگاهی خودروهای سنگین شیراز در حال احداث است