مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-22سياسي

همایش سراسری دیدار با خانواده معظم شهدا در البرز برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری همایش سراسری دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران چهارشنبه 4 اسفندماه خبر داد.

- ، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، از برگزاری همایش سراسری دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در البرز خبر داد و گفت: در این همایش تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان البرز با تأکید استاندار محترم به طور همزمان با بیش از 450 نفر از ایثارگران البرزی دیدار خواهند کرد.

وی افزود: این همایش پیرو تأکیدات دکتر عبداللهی استاندار البرز در خصوص دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از 10 بهمن ماه لغایت 10 اسفندماه، فردا چهارشنبه 4 اسفندماه از ساعت 15 الی 17 در کل استان البرز اجرا و مدیران کل دستگاه های اجرایی پس از حضور در سالن شهدای دولت استانداری و ایراد سخنرانی توسط استاندار به طور هماهنگ به دیدار ایثارگران معزز مشرف و از آنان تجلیل خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از این بزرگواران که برای امنیت و آسایش ما از بهترین هستی خود گذشتند کمترین وظیفه و رسالتی مهم بر عهده مسئولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سراسری دیدار با خانواده معظم شهدا در البرز برگزار می شود

همایش سراسری دیدار با خانواده معظم شهدا در البرز برگزار می شود