مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-22سياسي

مطهری: آزادسازی سواحل مصداق عینی مدیریت جهادی است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آزادسازی صدها کیلومتر از سواحل مصداق عینی و ملموسی است بر مدیریت جهادی که سال ها رهبر فرزانه انقلاب بر آن تاکید داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در پایان ضرب الاجل 20 روزه رییس جمهور خطاب به استانداران مبنی بر آزادسازی سواحل ، طی 480 ساعت صدها کیلومتر از سواحل شمال و جنوب کشور که در اختیار دستگاه های دولتی بود آزاد شد و پذیرای موج های دریا و مردمی شدند که سال های سال از حضور در کنار ساحل محروم بودند.

این اقدام بزرگ مصداق عینی و ملموسی است بر مدیریت جهادی که سال ها رهبر فرزانه انقلاب برآن تاکید داشتند و می تواند تجربه ای گرانسنگ و نقطه آغازی باشد بر اعلام ضرب الاجل های بعدی برای خدمت رسانی بیشتر به مردمی که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی صاحبان اصلی این انقلابند و شایسته خدمت.

بر اساس این گزارش، 10 بهمن ماه سال جاری رییس جمهور در دستوری صریح همه دستگاه های دولتی را بدون استثنا موظف به آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی حداقل 60 متر از ساحل کرد.

حماسه ایثار خلبانان در تبریز خاطره رزمندگان در سال های حماسه را زنده کرد مطهری همچنین در مطلب دیگری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: حماسه ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: آزادسازی سواحل مصداق عینی مدیریت جهادی است

مطهری: آزادسازی سواحل مصداق عینی مدیریت جهادی است