مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-22سياسي

محدودیت های سفرهای نوروزی اعلام شد/امکان سفر واکسن زده هایی که بیمار نیستند


در اعمال محدودیت های کرونایی در ایام نوروز 1401 ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان های کشور سفر کنند.

- در اعمال محدودیت های کرونایی در ایام نوروز 1401 ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان های کشور سفر کنند.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: افراد واکسن زده که بیمار نباشند می توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی سفر کنند.

حسین قاسمی در گفت وگو با ایسنا، درباره اعمال محدودیت ها برای سفرهای نوروزی گفت: ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان های کشور سفر کنند.

وی افزود: محدودیت های کرونایی از جلسه 104 ستاد ملی کرونا تصویب و اعمال شده است و در جلسه های 106 و 107 ستاد ملی کرونا نیز تمدید شده است.

اخیرا رییس جمهور دستوری صادر کرده اند و خواستار بازنگری مجدد در رنگ بندی ها و اعمال محدودیت مرتبط با آن متناسب با مدیریت هوشمند و واکسیناسیون شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های سفرهای نوروزی اعلام شد/امکان سفر واکسن زده هایی که بیمار نیستند

محدودیت های سفرهای نوروزی اعلام شد/امکان سفر واکسن زده هایی که بیمار نیستند