مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 19:472022-02-22سياسي

آخرین وضعیت کرونا در استان اصفهان/ رعایت دستورالعمل ها در دادسراها افزایش پیدا کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در اصفهان، گفت: در استان اصفهان به جز شهرهای برخوار، خور و بیابانک و آران و بیدگل بقیه شهرها همه در وضعیت قرمز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عصر در جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به لزوم توجه توامان به سلامت و معیشت مردم، اظهار داشت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مراجعین در دادسراها کم است و این مراکز از جمله اماکن آلوده هستند، ولی در محیط قضایی کارها نه تعطیل بردار است و نه امکان تعدیل نیرو وجود دارد؛ ما از اقدامات دستگاه قضایی در رعایت پروتکل ها تشکر می کنیم و خواستار آن هستیم که در این مراکز بین مردم ماسک توزیع شود.

وی به بازدید دیروز از بیمارستان سیار سپاه اشاره و تاکید کرد: کار بی بدیلی در آنجا صورت گرفته است و شاید در کل کشور نمونه نداشته باشد و یک شاهکار در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.

  جان نثاری گفت: خواهش من این است که این مسائل اطلاع رسانی شود و در این پمپاژهای خبری علیه جمهوری اسلامی این کارهای عالی به گوش مردم برسد؛ من از دوستان صدا و سیما در این زمینه خواستار فعالیت تبلیغی هستم که آن جا بروند و یکی از برنامه هایشان را به این امر اختصاص دهند تا مردم امیدوار شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در استان اصفهان/ رعایت دستورالعمل ها در دادسراها افزایش پیدا کند

آخرین وضعیت کرونا در استان اصفهان/ رعایت دستورالعمل ها در دادسراها افزایش پیدا کند