مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 21:372022-02-22سياسي

کاشت بیش از 6 هزار نهال به یاد شهدای لرستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به برنامه های هفته شهدا در استان، گفت: در این هفته شش هزار و 544 اصله نهال به یاد شهدای لرستان کاشته خواهد شد.

- محمود زرین جویی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه های هفته شهدا در لرستان، اظهار کرد: از 15 تا 22 اسفندماه که به نام هفته شهید نام گذاری شده است، برنامه های متعدد و متنوعی، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه 15 اسفند نخستین روز از هفته شهدا که با ولادت امام حسین(ع) مقارن شده است، شش هزار و 544 نهال به یاد شهدای لرستان کاشته خواهد شد، گفت: نهال های مورد نیاز توسط منابع طبیعی و جهادکشاورزی در سطح استان توزیع و کاشته خواهد شد کمااینکه شهرداری خرم آباد باید مکانی به نام باغ شهدا مشخص کند.

زرین جویی با اشاره به بهسازی و بازسازی و ترمیم تصاویر شهدا در سطح شهرها و نیز بیلبوردهای بزرگراه خرم زال، گفت: شهرداری خرم آباد همزمان با زیباسازی مبلمان شهری علاوه بر تبلیغ و فضاسازی محیطی کار ترمیم، رنگ آمیزی و بهسازی تمثال مبارک شهدا را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه به یاد شهدای زن استان ما 484 اصله درخت در سطح استان کاشته می شود، افزود: عطرافشانی، غباروبی و تعویض پرچم های مزار شهدا نیز در این هفته انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت بیش از 6 هزار نهال به یاد شهدای لرستان

کاشت بیش از 6 هزار نهال به یاد شهدای لرستان