مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 21:422022-02-22بين الملل

روسیه دیپلمات های خود را از اوکراین خارج می کند


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کارکنان سفارت خود را از کی یف خارج می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش تنش روسیه و اوکراین و اوج گیری تنش های دیپلماتیک، وزارت خارجه روسیه شبانگاه سه شنبه به وقت تهران از خارج ساختن دیپلمات های خود از کی یف خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که در اسرع وقت کارکنان خود را از سفارت روسیه در کی یف خارج می کند.

پیشتر، آندری رودنکو معاون وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری تاس گفته بود: روسیه امکان خروج دیپلمات های خود از اوکراین را برای محافظت از آنها برابر تحریکات احتمالی کی یف و کشورهای ثالث رد نمی کند.

معاون وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: اخیرا آمریکا و تعدادی از کشورهای غربی از تخلیه پرسنل سفارت خود از کی یف خبر داده اند.

بدیهی است به این دلیل است که همکاران غربی ما ظاهراً چیزی را می دانند که ما نمی دانیم یا در حال آماده سازی برای کاری هستند.

با توجه به این وضعیت، ما نیز این حق را برای خود محفوظ می داریم که اقدامات لازم را برای اطمینان از امنیت دیپلمات های خود در اوکراین انجام دهیم.

وزارت امور خارجه اوکراین روز سه شنبه کاردار خود در روسیه را به دلیل به رسمیت شناختن استقلال دونتسک و لوهانسک توسط روسیه خارج کرد و آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه دیپلمات های خود را از اوکراین خارج می کند

روسیه دیپلمات های خود را از اوکراین خارج می کند