مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 21:572022-02-22پزشكي

420 مددجو و سالمند در قم تحت پوشش موسسه انوار آفتاب هستند


مدیرعامل موسسه خیریه انوار آفتاب قم گفت: این مجموعه تنها موسسه ای است که درزمینهٔ کودکان اوتیسم فعالیت می کند و 420 مددجو دارد که از این تعداد 320 معلول ذهنی و 100 نفر سالمند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فاطمه پورمحمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آسایشگاه سالمندان و معلولین قم برگزار شد، اظهار داشت: موسسه خیریه فرهنگی اجتماعی انوار آفتاب از سال 72 در تهران تأسیس و در زمینهٔ موضوعات فرهنگی فعالیت های خود را انجام می دهد.

مدیرعامل موسسه خیریه انوار آفتاب با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این موسسه افزود: این موسسه از سال 94 فعالیت خود را در قم آغاز و بیشتر در زمینهٔ دارو و درمان و عمل جراحی سالمندان و معلولین فعالیت می کند.

وی بیان کرد: تعدادی از خانواده های صاحب معلول از روستا و شهرهای کوچک به امید عنایت حضرت معصومه(س) به قم می آیند و از این نظر تعداد معلولین استان، درصد بیشتری از استان های دیگر است.

پورمحمدی بابیان اینکه تهیه ارزاق در شب عید و ماه مبارک رمضان و اعطای وام به خانواده معلولین ازجمله فعالیت های این موسسه است، بیان کرد: از سال 97 مرکز آموزشی و توان بخشی کودکان اوتیسم را تأسیس و مربیان را به ترکیه اعزام کردیم و دوره های آموزشی فراگرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

420 مددجو و سالمند در قم تحت پوشش موسسه انوار آفتاب هستند

420 مددجو و سالمند در قم تحت پوشش موسسه انوار آفتاب هستند