مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 07:122022-02-23سياسي

فضای مجازی بیش از گذشته نیازمند قانونمندشدن است


نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به دلیل فقدان قوانین در فضای مجازی، دشمن اقتصاد و فرهنگ ما را هدف قرار داده که این مسئله قانونمند شدن فضای مجازی را بیش از پیش عیان و آشکار می سازد.

- بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره دیکتاتوری رسانه ای دشمن گفت: بهترین راه مقابله با دیکتاتوری رسانه ای دشمن افزایش قدرت ماست که این افزایش قدرت هم در حوزه رسانه ای است و هم در حوزه دیپلماسی سیاسی.

وی افزود: ما برای مقابله با دیکتاتوری رسانه ای غرب در حوزه رسانه باید به تشریح اقدامات خودمان و بازتاب گسترده آن بپردازیم و دیپلماسی سیاسی کشور نیز باید به طور همزمان با گسترش روابط با کشورهای همسو و همسایه در مسیر خنثی سازی دیکتاتوری رسانه ای دشمن قدم بردارد.

وی اظهار داشت: ما با تبیین اهدافمان برای کشورهای دوست می توانیم فضاسازی رسانه ای دشمن را خنثی کنیم که نمونه این مسئله را در اقدامات صورت گرفته توسط وزارت امورخارجه درچند ماه اخیر مشاهده کردیم.

نوباوه خاطرنشان کرد: دیپلماسی سیاسی کشور در طول هشت سال گذشته تمام وقت خود را صرف برجام کرد که نه تنها برای ما فایده ای نداشت بلکه ما را به عنوان یک کشوری که به دنبال کسب رضایت کشورهای غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی بیش از گذشته نیازمند قانونمندشدن است

فضای مجازی بیش از گذشته نیازمند قانونمندشدن است