مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-23سياسي

حلال مشکلات کشور توسعه علمی و فناورانه است


رییس جهاددانشگاهی کشور توسعه و رفع مشکلات کشور را در گروی توسعه علمی و فناورانه خواند و هماهنگی بیشتر بین حوزه های اجرایی و حوزه های علمی و فرهنگی کشور را خواستار شد.

- دکتر حمیدرضا طیبی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علم و هنر اظهار کرد: توسعه فرهنگی باید منجر به تربیت نیروی انسانی توسعه یافته در کشورمان شود؛ نیروی انسانی که عدالت محور، اخلاق محور، دین محور و قانون باور باشد و کار و تلاش را عامل اصلی پیشرفت بداند.

وی با تاکید بر این که توسعه کشورمان در گرو توسعه علمی و فناورانه است، گفت: باید در کشورمان به دنبال ساختن جامعه ای باشیم که سعادت دنیوی و اخروی مردم مان را تامین کنیم.

طیبی خاطرنشان کرد: تلاش جهادانشگاهی نیز در همین راستا و این بوده که توان کشور را در توسعه علمی و فرهنگی و فناورانه، الگوسازی کند.

وی با بیان این که توسعه علمی از طریق توسعه دانش و توسعه فناوری به دنبال توسعه دانش با مهارت آموزی کسب می شود، گفت: خوشبختانه در مجموعه جهاددانشگاهی کشور، سازمان جهاددانشگاهی یزد بسیار خوب عمل کرده و همانططور که مقام معظم رهبری فرمودند از استانی که دانشمند پرور است، چنین توقعی و حتی بیشتر از این می رود.

رییس هیات امنا دانشگاه علم و هنر، یکی از اقدامات ارزنده جهادانشگاهی یزد را تمرکز روی آموزش عالی خواند و عملکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلال مشکلات کشور توسعه علمی و فناورانه است

حلال مشکلات کشور توسعه علمی و فناورانه است