مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-23سياسي

دیدار 36 نماینده مجلس با وزیر کشور


36 نماینده مجلس شورای اسلامی از استان های مختلف با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل و مشکلات حوزه های انتخابیه گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدارها که در دفتر وزیر برگزار شد، موضوعاتی همچون تقسیمات کشوری، مسایل اجتماعی، عمرانی و مساعدت برای توانمندسازی برخی شهرداری ها مطرح شد.

سید غنی نظری نماینده اردبیل هم با 9 شهردار درباره مهم ترین مشکلات و مسایل حوزه انتخابیه خود با احمد وحیدی وزیر کشور به گفت و گو نشست.

همچنین مجمع نمایندگان استان مازندران در نشستی دو ساعته با وزیر کشور نقطه نظرات خود را درباره مسایل و مشکلات این استان مطرح کردند.

وزیر کشور در شش ماهه گذشته با 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار داشته که برخی از این دیدارها در کمیسیون های مجلس و بیشتر آن در دفتر وزیر کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام صورت گرفته، تعامل قوه مجریه با قوه مقننه برای حل مشکلات مردم، در بالاترین سطح قرار دارد و وزیر کشور همواره بر ارتباط و تعامل با نمایندگان مجلس تاکید می کند که برگزاری نشست های متعدد با مجامع نمایندگان استان ها موید این رویکرد وزیر کشور در دولت سیزدهم است.

تاکید بر همدلی میان نمایندگان و مسئولان استانی، شناسایی دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق اقتصادی و کاهش مسیر اداری برای اشتغال زایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار 36 نماینده مجلس با وزیر کشور

دیدار 36 نماینده مجلس با وزیر کشور