مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-23سياسي

احداث بازارچه های محلی در محلات گرگان/ شهرداری تنها متولی برخورد با سد معبر نیست


معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به برنامه های مقابله با دستفروشی و بساط گستری در سطح شهر، گفت: یکی از برنامه ما در سال 1401 احداث بازارچه های محلی در محلات مختلف گرگان است.

- ایسنا/گلستان معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به برنامه های مقابله با دستفروشی و بساط گستری در سطح شهر، گفت: یکی از برنامه ما در سال 1401 احداث بازارچه های محلی در محلات مختلف گرگان است.

احمد سالاری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی دستفروشان اظهار کرد: به استناد ماده 24 قانون مدنی و تبصره یک از بند دو ماده 55 قانون شهرداری ها اشغال پیاده روها برای امر خاص و بهره برداری شخصی تجاوز به حقوق دیگران است و برای آن مجازات و جرم تعیین می شود.

وی افزود: در راستای این قانون برنامه ای را برای انتقال وانت بارها به محل چهارشنبه بازار در خیابان سعد آباد در نظر گرفته شد و به این ترتیب چهارشنبه بازار از هفته بازار به روزبازار تبدیل می شود همچنین در هسته مرکزی شهر(خیابان شهید رجایی جنب مرکز بهداشت گرگان) مکانی را برای میوه فروشان و برای سبزی فروشان نیز در خیابان پاسداران گرگان در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با بیان اینکه ما باید بپذیریم تا زمانی که شهروندان شهر گرگان از دستفروشان خرید کنند کار اجرا و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بازارچه های محلی در محلات گرگان/ شهرداری تنها متولی برخورد با سد معبر نیست

احداث بازارچه های محلی در محلات گرگان/ شهرداری تنها متولی برخورد با سد معبر نیست