مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-23اقتصادي

اجرای طرح بنزینی برای همه/ واریز یارانه سوخت به حساب 60 هزار شهروند در کیش


نتایج اجرای طرح به ستاد اقتصادی هیئت دولت ارایه خواهد شد و درباره توسعه اجرای این طرح به جزیره قشم یا سایر نقاط کشور از سوی هیئت دولت تصمیم گیری می شود.

- نتایج اجرای طرح به ستاد اقتصادی هیئت دولت ارایه خواهد شد و درباره توسعه اجرای این طرح به جزیره قشم یا سایر نقاط کشور از سوی هیئت دولت تصمیم گیری می شود.

ایرنا: رییس ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین گفت: در اجرای آزمایشی این طرح یارانه سوخت بنزین به حساب 60 هزار کیشوند واریز شده است.

علی ملکی سه شنبه شب در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: در جزیره کیش حدود 10 نازل به سیستم مجهز شده است و مردم می توانند با استفاده از کارت های بانکی خود سهمیه های جدید اختصاص یافته را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه به حدود 60 هزار نفر از ساکنان جزیره سهمیه 20 لیتری تخصیص داده شده است، گفت: این میزان بنزین شامل حدود 38 هزار خانوار یک نفر تا 11 نفر است.

ملکی افزود: از اول اسفند حدود یک هزار نفر در طرح جدید سوخت گیری کردند و حدود 23 هزار لیتر بنزین مصرف شده است.

رییس ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین تاکید کرد: نتایج اجرای طرح به ستاد اقتصادی هیئت دولت ارایه خواهد شد و درباره توسعه اجرای این طرح به جزیره قشم یا سایر نقاط کشور از سوی هیئت دولت تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بنزینی برای همه/ واریز یارانه سوخت به حساب 60 هزار شهروند در کیش

اجرای طرح بنزینی برای همه/ واریز یارانه سوخت به حساب 60 هزار شهروند در کیش