مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-23اجتماعي

امضای توافق همکاریهای فناورانه بین جهاددانشگاهی و استانداری یزد


جهاددانشگاهی کشور و استانداری یزد در راستای توسعه فعالیتهای دانش بنیان و راه اندازی مجتمع آموزشی، تحقیقاتی و خدماتی در استان یزد توافق کردند.

- این توافق 5 ماده ای امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه 1400 به امضای دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی کشور و دکتر مهران فاطمی استاندار یزد رسید.

جهاددانشگاهی براساس مفاد این توافق با همکاری استانداری یزد ضمن ایجاد راه اندازی مجتمع آموزشی، تحقیقاتی و خدمات تخصصی به ارائه خدمات آموزش های تخصصی و مهارتی، ایجاد و توسعه فناوری های نوین در زمینه مواد سرامیکی، راه اندازی کلینیک تخصصی در زمینه سرطان و دیابت، توسعه فناوری و تولید رنگهای گیاهی و توسعه واحد تولید مواد و قطعات ویژه سرامیکی خواهد پرداخت.

دکتر حمیدرضا طیبی در نشست امضای این توافق که در جهاددانشگاهی استان یزد انجام شد، اظهار کرد: به عنوان یک دانشجوی قبل از انقلاب که مسائل سیاسی و پیشرفت کشور را دنبال می کردیم، کامل به یاد دارم دشمن درصد این بود که کشور ما را به عمد عقب نگه دارد و حتی در زمینه فرهنگی نیز درصدد غالب کردن فرهنگ خود بود و به لحاظ علمی و فناورانه نیز به دنبال این بود که به طور عمد پیشرفت و شاخص علمی و فناورانه نداشته باشیم چون ارزش علمی و توسعه فناورانه را در رسیدن به اقتدار اقتصادی دانش بنیان و دفاعی خود می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای توافق همکاریهای فناورانه بین جهاددانشگاهی و استانداری یزد

امضای توافق همکاریهای فناورانه بین جهاددانشگاهی و استانداری یزد