مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-23اقتصادي

ماجرای فیش حقوق نجومی شهردار گلسار چه بود؟


حقوق من حدود 28 میلیون تومان است که در دیماه 15 میلیون تومان به عنوان پاداش موردی در فیش حقوقی اعمال شد که به بیت المال برگرداندم.

- حمید کیا روستا گ، شهردار گلسار، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص فیش حقوقی 42 میلیونی شهردار در دی ماه امسال، اظهار کرد: اشتباه در پرداخت حقوق از دوره پنجم شورا وجود داشته و در پاداش های موردی پرسنل مجموعه مدیریت شهری، شهردار هم لحاظ می شده است.

من بلافاصله این پول را به بیت المال برگرداندم.

وی در خصوص پاداش 15 میلیون تومانی در فیش حقوقی خود، گفت: به تعدادی از پرسنل به صورت موردی پاداشی بین یک میلیون تا 12 میلیون تومان پرداخت شده است و بابت خدماتی که در موضوع اعمال ماده 19 و تعیین تکلیف معادن متروکه بوده که مجوزهای لازم صادر شده و در صورتی که به نتیجه برسد، آورده ای بیش از 12 میلیارد تومان برای شهر گلسار دارد.

  این مدیر شهری میزان حقوق حدود 28 میلیونی خود را تایید کرد و افزود: من کارمند وزارت کشور هستم و حقوق شهرداران از سوی استانداری طی حکمی اعلام می شود معمولا شهرداران شهرهای اقماری کم و بیش همین مبلغ را می گیرند.

وی بر لزوم شفاف سازی حقوق مدیران تاکید کرد و افزود: من به عنوان اولین شهردار در استان البرز در خصوص شفاف سازی پرداخت حقوق اقدام خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فیش حقوق نجومی شهردار گلسار چه بود؟

ماجرای فیش حقوق نجومی شهردار گلسار چه بود؟