مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-23سياسي

راه اندازی کارخانه «برچسب زنی فله ای»


بررسی عملکرد دوستان در برابر پمپاژ القائات منفی رسانه های بیگانه و سرشاخه های داخلی آنها – که اغراض سیاسی خود را در پشت سخنان به ظاهر خیرخواهانه پنهان کرده اند - چندان رضایت بخش ارزیابی نمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید شهرابی فراهانی تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: در  روزهای اخیر بازنشر یک فایل صوتی در خصوص پیگیری تخلفات صورت گرفته در یکی از زیرمجموعه های اقتصادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب حواشی بسیاری شد.

خباثت جریانات معاند و کوتاهی برخی از دوستان؛ فضایی را برای بهره برداری و عقده گشایی ضدانقلاب از طریق انحراف موضوع و القای افکار مسموم به اذهان عمومی با محورهایی چون فساد سیستماتیک، غارت سازمان یافته و .

پدید آورد.

نکته قابل تامل در این رخداد؛ واکنش منفعلانه برخی از اضلاع جبهه انقلاب اسلامی در برابر هجمه هدفمند ضدانقلاب در قبال تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون ابزار جنگ روانی علیه ملت بود.

در حالی که چند روز بیشتر از تشریح اهمیت جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری نگذشته بود.

  بررسی عملکرد جبهه انقلاب در برابر پمپاژ القائات منفی رسانه های بیگانه و سرشاخه های داخلی آنها – که اغراض سیاسی خود را در پشت سخنان به ظاهر خیرخواهانه پنهان کرده اند - چندان رضایت بخش ارزیابی نمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه «برچسب زنی فله ای»

راه اندازی کارخانه «برچسب زنی فله ای»