مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-23سياسي

رییس سازمان تبلیغات اسلامی: اولویت نخست مقام معظم رهبری جهاد تبیین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی روز سه شنبه در دیدار با نمایندگان حوزه هنری استان ها در کرمان افزود: اولویت نخست مقام معظم رهبری جهاد تبیین است و حوزه هنری می تواند در این بخش فرماندهی کنند و در مسیر باید کار های بزرگی انجام .

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی: اولویت نخست مقام معظم رهبری جهاد تبیین است حجت الاسلام محمد قمی گفت: اولویت نخست مقام معظم رهبری جهاد تبیین است و حوزه هنری می تواند در این بخش فرماندهی کنند و در مسیر باید کار های بزرگی انجام شود که اثرگذاری بیشتری داشته باشد که برکات آن به خود افراد نیز می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی روز سه شنبه در دیدار با نمایندگان حوزه هنری استان ها در کرمان افزود: اولویت نخست مقام معظم رهبری جهاد تبیین است و حوزه هنری می تواند در این بخش فرماندهی کنند و در مسیر باید کار های بزرگی انجام شود که اثرگذاری بیشتری داشته باشد که برکات آن به خود افراد نیز می رسد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای حاج قاسم دعای شهادت کرد اظهار داشت: هر فردی که کار ویژه و خاصی انجام دهد، مواهب و دعای خاص نیز نصیبش می شود و عزت سردار دل ها و کثرت جمعیت در شهادت ایشان به دلیل این بود که حاج قاسم باری از دوش امام عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان تبلیغات اسلامی: اولویت نخست مقام معظم رهبری جهاد تبیین است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی: اولویت نخست مقام معظم رهبری جهاد تبیین است