مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-23سياسي

اهدا نشان امین الضرب به سید مظفر عبدالله، مدیرعامل روژین تاک


ششمین دوره مراسم کارآفرینی امین الضرب توسط اتاق تهران و با اهدا نشان به سید مظفر عبدالله در تالار وحدت تهران برگزار شد.

- ششمین دوره مراسم کارآفرینی امین الضرب توسط اتاق تهران و با اهدا نشان به سید مظفر عبدالله در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی روژین تاک- اتاق بازرگانی تهران برای ششمین سال پیاپی مراسم اعطای لوح، نشان و تندیس امین الضرب را در تالار وحدت برگزار کرد.

در این مراسم اعضای هیات نمایندگان و هیات رییسه اتاق تهران و ایران، نمایندگانی از تشکل های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند.

مراسم کارآفرینی امین الضرب با ابتکار اتاق بازرگانی تهران برای شناسایی و معرفی چهره های برتر حوزه کارآفرینی، تولید و صنعت کشور برگزار می شود و طی آن کارآفرینان و صنعتگرانی که بار ایجاد اشتغال، تولید و صادرات کشور را بر دوش می کشد به جامعه و به طور خاص نسل جوان کشور معرفی می شوند.

در این نشست که با حضور نمایندگان بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برپا شد از هشت چهره برتر حوزه کارآفرینی، صنعت و فرهنگ کشور تقدیر و به آنان لوح و نشان و تندیس امین الضرب اعطا شد.

در این مراسم از سید مظفر عبدالله کارآفرین و مدیرعامل کشت و صنعت روژین تاک تقدیر به عمل آمد و به وی نشان امین الضرب اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا نشان امین الضرب به سید مظفر عبدالله، مدیرعامل روژین تاک

اهدا نشان امین الضرب به سید مظفر عبدالله، مدیرعامل روژین تاک