مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-23اقتصادي

پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از 10 اسفند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش باقرجوان درباره آماده سازی ناوگان عمومی مسافری جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برای سفرهای نوروزی اظهار داشت: - مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت سفر های نوروزی ناوگان مسافری جاده ای از 10 اسفند آغاز و در گام اول 50 درصد ظرفیت ناوگان از طریق اینترنتی عرضه می شود و در صورت افزایش تقاضا این رقم تا 80 درصد ظرفیت ناوگان افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش باقرجوان درباره آماده سازی ناوگان عمومی مسافری جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برای سفرهای نوروزی اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا شعار ما در سازمان راهداری با سال هایی که کرونا وجود نداشت، متفاوت است و تاکید ما بر سفر نرفتن مردم در ایام کرونا است و بنابراین اولویت های ما پاسخ دهی به نیازهای ضروری سفر مردم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر افرادی که کارت واکسن دارند و علائم بصری بیماری ندارند، امکان تهیه بلیت و انجام سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده ای را دارند.

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: البته اگر در این مدت تا آغاز سفرهای نوروزی شیوه نامه جدید دیگری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شود، بر شیوه نامه های قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از 10 اسفند

پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از 10 اسفند