مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-23اقتصادي

توجه به زیرساخت های گردشگری لنده/حمایت از تولیدات صنایع دستی با تسهیلات تبصره 18


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: « با ایجاد اردوگاه بزرگ تفریحی و اقامتی موگرمون که با همکاری بنیاد علوی ایجاد شده بخشی از محرومیت شهرستان لنده با استفاده توسعه صنعت گردشگری رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سعید طالبی پور در حاشیه بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان لنده، اظهار کرد: در اردوگاه گردشگری موگرمون تاکنون حدود 22میلیارد ریال هزینه شده که پانزده میلیارد ریال آن توسط بنیاد علوی و مابقی توسط اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان اختصاص یافته است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شهرستان قابلیت های بالایی در حوزه صنایع دستی و گردشگری دارد که شکوفا کردن این استعدادها نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است.

طالبی پور افزود: از آنجا که سیاست دولت توجه ویژه به مناطق کم برخوردار است، اعتبارات برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان لنده در سطح ملی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: از ایجاد طرح های تولیدی صنایع دستی در روستاهای شهرستان لنده از طریق تسهیلات تبصره 18 نیز حمایت ویژه انجام می شود.

برپایه این گزارش سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به همراه امام جمعه، فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زیرساخت های گردشگری لنده/حمایت از تولیدات صنایع دستی با تسهیلات تبصره 18

توجه به زیرساخت های گردشگری لنده/حمایت از تولیدات صنایع دستی با تسهیلات تبصره 18