مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:572022-02-23سياسي

اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت مدیریت شهری کرج


رییس شورای شهر کرج اتمام پروژه های نیمه تمام چون بزرگراه شمالی و قطار شهری را جزو اولویت های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: برای این موضوع از تمام ظرفیت های شهری، - استانی و ملی استفاده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد چپردار روز چهارشنبه چهارم اسفند در مراسم کلنگ زنی پارک رود واقع در مناطق آزادشده رودخانه کرج گفت: آزادسازی حریم رودخانه کرج و ایجاد پارک ساحلی نشان دهنده تعامل و هم افزایی مدیران شهری، استانی و قضایی است که زمینه ساز توسعه خدمات شهری است.

وی با اشاره به اینکه تعامل با هدف خدمت رسانی به شهر و شهروندان از مهمترین وظایف مسئولان است، تصریح کرد: مدیریت شهری کرج، رسیدگی به مطالبات شهروندان را در رأس اقدامات سال آینده قرار داده است و بخش زیادی از بودجه سال آینده به این موضوع اختصاص دارد.

رییس شورای شهر کرج از افزایش 30 درصدی بودجه نسبت به متمم سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین 57 درصد افزایش نسبت به بودجه بدون اوراق مشارکت در نظر گرفته شده است.

چپردار همچنین توسعه خدمات مدیریت شهری در مناطق کم برخوردار را از اقدامات مهم در سال آتی عنوان کرد.

وی اتمام پروژه های نیمه تمام چون بزرگراه شمالی و قطار شهری را از اولویت های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای به انجام رساندن این پروژه ها انجام می دهد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت مدیریت شهری کرج

اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت مدیریت شهری کرج