مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-23اجتماعي

ستاد خدمات سفر شهرستان همدان فعال شد/ ستاد اسکان آموزش و پرورش نداریم


فرماندار همدان با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهرستان همدان فعال شد گفت: در برنامه ریزی سفرهای نوروز 1401 ستادهای اسکان آموزش و پرورش نداریم و صرفا ستاد خدمات سفر برای راهنمایی مسافران در یک نقطه از شهر همدان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی عصر امروز در ستاد خدمات سفر شهرستان همدان اظهار کرد: این ستاد با رویکرد مدیریت و برنامه ریزی سفرهای ایمن و مسئولانه و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و ایجاد نشاط اجتماعی و هدایت سفر به مناطق ایمن به تبع ستاد استانی و کشوری خدمات سفر راه اندازی شده و موظف به اجرای دستورالعمل ابلاغی است.

وی گفت: دستورالعمل اجرایی سفر در نوروز 1401 با در نظر گرفتن مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تامین آرامش روانی جوامع میزبان، انجام می شود و تمام خدمات سفر، تردد و اقامت با ملاحظات بهداشتی و محدودیت هایی پیش بینی شده است.

فرماندار همدان تصریح کرد: فعالیت تمام مراکز سرو مواد غذایی، اقامتی، تفریحی و تورها که میزبان گردشگر در محل هستند، مشروط به تزریق حداقل دو دز واکسن توسط صاحبان مشاغل، کارفرمایان، کارکنان، مشتریان مربوط و نیز قرار نداشتن آنان در دوره قرنطینه و درمان بیماری کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد خدمات سفر شهرستان همدان فعال شد/ ستاد اسکان آموزش و پرورش نداریم

ستاد خدمات سفر شهرستان همدان فعال شد/ ستاد اسکان آموزش و پرورش نداریم