مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:422022-02-23فرهنگي

حذف 8 شاخه جوایز اسکار در پخش تلویزیونی


آکادمی اسکار از حذف پخش تلویزیونی هشت شاخه از جوایز اسکار در مراسم اسکار 2022 برای افزایش جذابیت این رویداد سینمایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، در اقدامی که پیش از این موجب بروز تنش هایی در آکادمی شده بود اما احتمالا مورد استقبال عموم مردم قرار خواهد گرفت، مراسم اعطای جوایز هشت جایزه 8 شاخه مستند کوتاه، تدوین، چهره پردازی، موسیقی متن، طراحی تولید ، انیمیشن کوتاه، فیلم کوتاه و صدا یک ساعت قبل از شروع پخش زنده در داخل سالن دالبی اجرا و ضبط می شود، رویکردی بحث برانگیز که آکادمی ابتدا در سال 2018 اتخاذ کرد و سپس آن را رها کرد.

این اقدام کمتر از یک سال پس از ثبت پایین ترین نرخ مخاطب پخش تلویزیونی اسکار در طول تاریخ این جوایز سنیمایی صورت می گیرد.

شبکه تلویزیونی ABC حقوق انحصاری پخش مراسم اسکار تا سال 2028 را در اختیار دارد.

اکثر مردم فقط به شش شاخه پرمخاطب اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن اهمیت می دهند، اما آکادمی همیشه برای اعطای همه جوایز رقابتی اسکار خود روی آنتن تحت فشار است تا آرامش را در میان هیات مدیره حفظ کند که شامل نمایندگان 17 شاخه آکادمی است، که اکثر آنها حداقل یک جایزه دارند و می خواهند که با آنها مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 8 شاخه جوایز اسکار در پخش تلویزیونی

حذف 8 شاخه جوایز اسکار در پخش تلویزیونی