مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 20:022022-02-23سياسي

ستاد خدمات سفر شهرستان همدان فعال شد


ستاد خدمات سفر شهرستان به تبع ستاد استانی و کشوری با رویکرد مدیریت و برنامه ریزی سفرهای ایمن و مسئولانه و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و ایجاد نشاط اجتماعی و هدایت سفر به مناطق ایمن فعال شد.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان به تبع ستاد استانی و کشوری با رویکرد مدیریت و برنامه ریزی سفرهای ایمن و مسئولانه و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و ایجاد نشاط اجتماعی و هدایت سفر به مناطق ایمن فعال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محمدی در ستاد خدمات سفر شهرستان همدان، بیان کرد: این ستاد با رویکرد مدیریت و برنامه ریزی سفرهای ایمن و مسئولانه و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و ایجاد نشاط اجتماعی و هدایت سفر به مناطق ایمن به تبع ستاد استانی و کشوری خدمات سفر راه اندازی شده و موظف به اجرای دستورالعمل ابلاغی است.

وی افزود: دستورالعمل اجرایی سفر در نوروز 1401 با در نظر گرفتن مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تامین آرامش روانی جوامع میزبان انجام می شود و کلیه خدمات سفر، تردد و اقامت با ملاحظات بهداشتی و محدودیت های پیش بینی شده است.

فرماندار همدان تصریح کرد: فعالیت کلیه مراکز سرو مواد غذایی، مراکز اقامتی، تفریحی و تورها که میزبان گردشگر در محل هستند، مشروط به تزریق حداقل دو دُز واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد خدمات سفر شهرستان همدان فعال شد

ستاد خدمات سفر شهرستان همدان فعال شد