مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 21:022022-02-23سياسي

رسانه ها وظیفه روشنگری و آگاه سازی جامعه را بر عهده دارند


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آگاهی و بصیرت بخشی به مردم یکی از وظایف رسانه ها است، گفت: رسانه ها وظیفه روشنگری و آگاه سازی جامعه را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر چهارشنبه در نشست رییس سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از مدیران رسانه های کرمانشاه پیرامون موضوع اخلاق در رسانه، اظهار کرد: خبری که نگاشته می شود باید روح تقوا در آن جاری باشد.

وی با اشاره به اینکه همه پیامبران، امامان و معصومین اصرار بر تقوا دارند، افزود: تقوا باید مبنا و اساس تمام کارها و اعمال باشد و موظف هستیم سخنان خود را قانونی و منطقی بیان کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه تقوا و اخلاق در جامعه باید در مقام عمل تبیین شود، بیان کرد: همه انسان ها به اندازه ای با اخلاق آشنا هستند اما این فضیلت تنها با حرف تبیین نمی شود و باید در جامعه پیاده شود.

علما نمونه اخلاق عملگرا را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم یک روستازاده بود اما فضیلت اخلاق را در خود پیاده کرد و خودش را ساخت.

وی با بیان اینکه اخیراً مقام معظم رهبری موضوع جهاد تبیین را بیان فرمودند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در کنار جهاد تبیین به موضوع غیرت دینی در حوزه های مختلف نیز اشاره کردند و نقش رسانه ها در ترویج جهاد تبیین و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها وظیفه روشنگری و آگاه سازی جامعه را بر عهده دارند

رسانه ها وظیفه روشنگری و آگاه سازی جامعه را بر عهده دارند