مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-24اجتماعي

آغاز بارش برف و باران از فردا در چهارمحال و بختیاری/ کیفیت هوا کاهش می یابد


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود سامانه بارشی از روز جمعه به استان شاهد بارش برف و باران در غالب نقاط به ویژه شهرستان های کوهرنگ، - مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با ورود سامانه بارشی از روز جمعه به چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف و باران در غالب نقاط استان به ویژه شهرستان های کوهرنگ، اردل، بخش هایی از لردگان، خانمیرزا، کیار و غرب فارسان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار زرد، ادامه داد: این سامانه سبب بارش متناوب باران و برف، احتمال رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید در روز شنبه، مه و احتمال گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق استان می شود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی از اواخر روز شنبه استان را ترک می کند، افزود:  بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها به علت بارش و ذوب برف، احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد در گردنه ها و مناطق برفگیر، مه و کاهش دید، احتمال ریزش کوه، رانش زمین و سقوط بهمن، احتمال سقوط اشیا سبک در اثر وزش باد از مخاطرات این سامانه بارشی است.

چراغپور توصیه کرد: پاکسازی کانال های آب، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ خصوصا در محورهای کوهستانی، عدم صعود به ارتفاعات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش برف و باران از فردا در چهارمحال و بختیاری/ کیفیت هوا کاهش می یابد

آغاز بارش برف و باران از فردا در چهارمحال و بختیاری/ کیفیت هوا کاهش می یابد