مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:372022-02-24سياسي

مواد مخدر یکی از جنبه های تهاجم دشمنان است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تهاجم ترکیبی و چند جانبه در حوزه های مختلف از سوی استکبار به نظام انجام می شود که بحث مواد مخدر یکی از این تهاجم ها است.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح پنجشنبه در نشست تخصصی قضات و فعالان حوزه قضایی استان سمنان در امر مبارزه با مواد مخدر به میزبانی سالن اجتماعات دادگستری سمنان با اشاره به هجمه دشمنان تاکید کرد: مرور تهاجم ترکیبی و چند جانبه در حوزه های مختلف از سوی استکبار به نظام انجام می شود که بحث مواد مخدر یکی از این تهاجم ها است.

وی با بیان اینکه جنبه مهم جنگ ترکیبی، امروز مواد مخدر است، افزود: مقابله ترکیبی در برابر تهاجم های چندگانه، نیازمند مواجه و جهاد ترکیبی است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه جبهه خط اول مقابله با تهاجم ترکیبی، مبارزه با مواد مخدر است که با روش های جدید و نوین و قابل اجرا تحقق می یابد، ابراز داشت: امیدواریم خداوند جامعه ما را از آسیب ها، بخصوص مواد مخدر صیانت کند.

مطیعی در ادامه به موضوع دستگاه قضایی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه کار قضاوت کاری بسیار سخت و پر ارج است، گفت: در امر قضاوت و صدور رأی، باید حکم به عدل بدهیم چرا که این کار دشوار نیازمند دقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد مخدر یکی از جنبه های تهاجم دشمنان است

مواد مخدر یکی از جنبه های تهاجم دشمنان است