مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 22:372022-02-24ورزشي

سرمربی پیکان: دوست نداشتم در پلی آف با ارومیه مواجه شویم


سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: به هیچ وجه دوست نداشتم در مرحله پلی آف با تیم شهرداری ارومیه مواجه شویم زیرا قبلا به مدت یک و نیم سال در این تیم مربی بودم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه پیمان اکبری روز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه و راهیابی به مرحله نیم نهایی در گفت و گوی خبری اظهار کرد: به بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تبریک گفته و به تیم خوب شهرداری ارومیه نیز خسته نباشید می گویم.

وی افزود: خوشحالم که در مرحله گروهی لیگ امسال بازی های خوبی پشت سر گذاشته و با قرار گرفتن در رده دوم جدول به مرحله پلی آف راه یابیم و قست این بود که 2 تیم محبوب پیکان و شهرداری ارومیه در این مرحله رودرروی هم قرار گیرند، البته به هیچ وجه دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد چرا که من  حدود یک سال و نیم در تیم شهرداری ارومیه مربی گری کردم و نمی خواستم در این مرحله یکی از این 2 تیم حذف شود.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: ماهیت ورزش به همین برد و باخت هاست و خدا را شاکریم که برنامه هایمان در هر 2 دیدار پلی آف عملی شد و بازیکنانم در حد و اندازه های خوبی ظاهر شدند و از تک تک آنها قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: با پایان یافتن دیدارهایمان مقابل شهرداری ارومیه، از این به بعد آماده رویارویی با فولاد مبارکه سپاهان خواهیم شد چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی پیکان: دوست نداشتم در پلی آف با ارومیه مواجه شویم

سرمربی پیکان: دوست نداشتم در پلی آف با ارومیه مواجه شویم