مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-25پزشكي

طرح لکه گیری واکسن کرونا توسط بسیج انجام می شود


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه طرح لکه گیری واکسن کرونا توسط بسیج انجام می شود، گفت: محور این طرح شناسایی افرادی است که واکسن کرونا دریافت نکرده اند.

- مسلم چشمی در گفتگو با را تجربه کنیم و کمک کنیم که مردم وضعیت متعادلی در قبال کرونا، داشته باشند.

وی افزود: در گام های قبلی از سوی بسیج، تنها جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و سلامت در طرح شهید سلیمانی مشغول بود اما در گام ششم این طرح از 22 قشر بسیج یعنی دانشجویی، دانشجویی، اصناف و … کمک می گیریم تا در قشر مرتبط با خودش وظایف خود را انجام دهد تا وضعیت نسبتاً مقبولی را داشته باشیم.

رییس بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد: از جمله مهمترین محورهای مرحله ششم طرح شهید سلیمانی اصطلاحاً لکه گیری از واکسن کرونا است، یعنی کسانی که واکسن نزده یا تنها دز اول را زده اند شناسایی و در هر قشری تشویق به واکسیناسیون می شوند.

چشمی با اشاره به این هدف این طرح همراهی با وزارت بهداشت و متولیان حوزه درمان است، افزود: بخش دوم این طرح رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های مقابله با کرونا شامل فاصله گذاری اجتماعی، ماسک و … است و مقوله سوم کمک به بیماران نیازمند به بستری، تنفس درمانی (اکسیژن تراپی) یا بستری موقت را راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم به وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کمک کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح لکه گیری واکسن کرونا توسط بسیج انجام می شود

طرح لکه گیری واکسن کرونا توسط بسیج انجام می شود