مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-25پزشكي

سایه گرم محک بر تن سرد کودکان سرطانی


کودک سرطانی یعنی آه و ناله معصومانه! زجرو سختی غریبانه و ضعف و سستی توانفرسا!جان می دهد هر لحظه مادری که اشکان از سر درد و رنج جگر گوشه اش را می بیند که چطور شمع وجودش لحظه لحظه به سوی آب شدن و خاموشی می رود! - گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک:سرطان درد بی انتهایی دارد و کودک سرطانی داشتن، سنگین ترین اندوه و فغان است! کودک سرطانی یعنی آه و ناله معصومانه! زجرو سختی غریبانه و ضعف و سستی توانفرسا!  جان می دهد هر لحظه مادری که اشکان از سر درد و رنج جگر گوشه اش را می بیند که چطور شمع وجودش لحظه لحظه به سوی آب شدن و خاموشی می رود.

اما این تنها درد سرطان نیست، بلکه دغدغه تامین هزینه درمان این بیماری مهلک نیز مثنوی هفتاد من کاغذ زندگی غمبار این نوگلان پژمرده و قد خمیده است! مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری محک از سال 1370 در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده های آنـان آغاز کرده است.

در طـول 30 سال فعـالیت، محک بـا بهره گیری از کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت های چشمگیری در حوزه های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه گرم محک بر تن سرد کودکان سرطانی

سایه گرم محک بر تن سرد کودکان سرطانی