مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-25سياسي

محیط زیست زمینه های پیشرفت خود را به مخاطبان نشان دهد


نمایشگاه محیط زیست باید با هدف نشان دادن زمینه های پیشرفت خود به مخاطبان برگزار شود.

- ، علیرضا بیگی، با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در رابطه با اینکه برگزاری این نمایشگاه چه کمکی به بهبود اوضاع محیط زیستی کشور می کند، توضیح داد: از نظر طبیعی هدف بدیهی که هر نمایشگاهی دنبال می کند، آشنا کردن مردم با حوزه های مرتبط و بالا بردن اطلاعات عمومی است که می تواند کاملاً اثرگذار باشد.

طبیعتاً نمایشگاه محیط زیست هم تلاش می کند حوزه های خود را معرفی، ضرورت های محیط زیست را خاطرنشان کند و در مرحله بعد اقداماتی که انجام می دهد را شفاف سازی کند و بعد از آن با مشارکت همگانی به اهداف مدنظر دست یابد.

وی افزود: مسلماً با مشارکت پذیری، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بهتر پیش می رود البته باید مسیر ارتباطی را با مردم آموزش بدهند، طبیعتاً این نمایشگاه هم همین هدف را تعقیب می کند و اگر بتوانیم زمینه های مشارکت عمومی را تقویت کنیم خواهیم توانست انرژی به مراتب بالاتر بدون هزینه را داشته باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محیط زیست زمینه های پیشرفتی که داشته، تفاوت هایی که نسبت به گذشته پیدا کرده و عرصه هایی که در آن زمینه فعالیت می کند را در این نمایشگاه به مخاطبین خود به خصوص نخبگان و صاحب نظران و مردم عامه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست زمینه های پیشرفت خود را به مخاطبان نشان دهد

محیط زیست زمینه های پیشرفت خود را به مخاطبان نشان دهد