مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-25اقتصادي

تعاونی ها پشتیبان اصلی بخش کشاورزی هستند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: پشتیبان اصلی بخش کشاورزی تعاونی ها و تشکل های مردمی این بخش است که به نحوی سفیران ما در مناطق روستایی استان هستند.

- پیمان اسکندری روز گذشتە در جلسه ای که با حضور اعضای تعاونی های روستایی و تولید استان برگزار شد؛ اظهار کرد: اتحادیه تعاون روستایی و تولید شهرستان سنندج یکی از اتحادیه های فعال و تاثیرگذار بخش کشاورزی استان است که نیروهای جوان آن را مدیریت کرده و به یک بازوی توانمند در بخش کشاورزی شهرستان تبدیل شده است.

اسکندری با تاکید بر اینکه در تمام شبانه روز مجموعه جهاد کشاورزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادت تعاونی های استان است، تصریح کرد: انتظار ما این است که ارتباط تعاونی ها با مجموعه جهاد کشاورزی قوی تر و برگزاری جلسات با استمرار بیشتری به منظور هم افزایی و رفع موانع موجود برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: تعاونی های تولید و تعاونی های روستایی نماینده مردم و کشاورزان استان هستند و ابعاد مختلف توسعه در روستاها را میتوان با بهره گیری از این تعاونی ها به اجرا درآورد.

اسکندری افزود: اکنون ابزارهای دیجیتال در مناطق روستایی گسترش یافته و از این فضا می توان در جهت دستیابی به اهداف بیشترین بهره را برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی ها پشتیبان اصلی بخش کشاورزی هستند

تعاونی ها پشتیبان اصلی بخش کشاورزی هستند