مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:372022-02-25سياسي

آمریکا اصلی مسبب اتفاقات اوکراین است


علت اصلی بحران اوکراین، آمریکا و غربی ها هستند که فتنه جدید را در دنیا ایجاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به بحران اوکراین اشاره کرد و گفت: علت اصلی این بحران آمریکا و غربی ها هستند که فتنه جدید را در دنیا ایجاد کرده اند.

وی گفت: آنها هر کشوری را که بخواهد مستقل باشد علیه آن توطئه چینی و دسیسه می کنند آمریکا و ایادی او خواهان تسلیم ملت ها هستند هر کشوری مخالفتی با آن ها داشته باشد تا هر مرحله ای علیه آن کشور اقدام خواهند کرد.

حسینی افزود: چه قدر علیه ملت ایران دسیسه کردند صدام با تحریک غرب و آمریکا به این کشور حمله کرد و با توطئه آنها 17 هزار شهید ترور دادیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ریگی یک انسان خلافکار بود که مردم عادی را به رگبار می بست تعداد زیادی را سر برید اما آمریکا از او حمایت می کرد آخرین عکسی که گرفته شد در پایگاه آمریکایی در افغانستان بود لذا از آنها هر کاری بر بیاید علیه ملت ها انجام می دهند.

وی افزود: آمریکا مسبب شعله ور شدن جنگ در آسیا و خاورمیانه بوده و امروزه مقصر اصلی جنگ اوکراین است غربی هایی که این قدر در بحران اوکراین سر و صدا به پا کرده اند چرا وقتی آمریکا به افغانستان و عراق حمله کرد این حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اصلی مسبب اتفاقات اوکراین است

آمریکا اصلی مسبب اتفاقات اوکراین است