مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-25سياسي

ورود غربی ها به مناقشه روسیه و اوکراین درگیری ها را طولانی میکند


ورود غربی ها به مناقشه روسیه و اوکراین درگیری ها را طولانی میکند.

- ، حجت الاسلام محمدحسین نوروزی در خطبه های نماز جمعه این هفته اسلامشهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن مبعث پیامبر اعظم (ص) و عرض تبریک به مسلمانان جهان اظهار داشت: با تاسی افراد جامعه از سیره و شخصیت پیامبر خاتم (ص) بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی ما از بین می رود.

نوروزی افزود: پیامبر گرامی اسلام افراد زیادی را با اخلاق و مردم دوستی خود جذب کرد و همواره پیگیر مشکلات مردم بود و برای آن دغدغه داشت یک جامعه مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت هستیم و باید تجسم اخلاق باشیم و دستبرد به بیت المال، خیانت به جان و مال دیگران، اعتیاد و خشم و خشونت بین ما نباید وجود داشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر با تاکید بر اینکه نباید از مسائل تربیتی غافل شد بیان داشت: دستگاه های مختلفی همچون بسیج و آموزش و پرورش در حوزه مسائل تربیتی دست اندر کار هستند و باید بیش از گذشته بر این موضوع اهتمام ورزید لازم به ذکر است که در موضوع سبک زندگی نباید مسائل غیر ارزشی به عنوان ارزش به کودکان و نوجوانان ارائه داده شود.

وی در خصوص وضعیت اوکراین و روسیه عنوان داشت: اوکراین کشوری است که از خود روسیه جدا شده و اکثراً شهروندان این کشور روسی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود غربی ها به مناقشه روسیه و اوکراین درگیری ها را طولانی میکند

ورود غربی ها به مناقشه روسیه و اوکراین درگیری ها را طولانی میکند