مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-25اقتصادي

تعطیلی 6 شرکت حمل ونقل کالا در 3 شهرستان جنوبی کرمان


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با شرکت های متخلفی که بخواهند حقوق کشاورزان و رانندگان را رعایت نکنند باشدت و بدون مماشات برخورد می کنیم.

-   مجتبی محمودی بیان کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت بر شرکت های حمل و نقل در جنوب استان 6 شرکت حمل ونقل کالا به علت رعایت نکردن ضوابط و قوانین حمل و نقل به قطع خدمات و تعطیلی شرکت در کمیسیون ماه 12 محکوم شدند.

محمودی افزود: در حال حاضر در اوج حمل و نقل محصولات کشاورزی با استفاده از ناوگان جاده ای به مقاصد هدف هستیم، حجم زیادی از محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان سالانه از طریق جاده، حمل می شود به طوری که در زمان پیک بار روزانه بیش از 2 هزار بارنامه حمل محصولات کشاورزی توسط شرکت های حمل و نقل صادر می شود.

وی اظهار کرد: جنوب کرمان رتبه نخست بار خروجی از مبدا را در سطح کشور دارد و برنامه ریزی برای جذب این تعداد کامیون که با دشواری های زیادی همراه است از 8 ماه قبل آغاز شده تا بتوانیم حاصل دسترنج کشاورزان منطقه را بموقع به بازار مصرف در داخل و خارج کشور منتقل کنیم.

محمودی با بیان اینکه شرکت های حمل و نقل بایستی ضوابط مشخص شده و قیمت مصوب انجمن صنفی حمل و نقل را رعایت کنند گفت: با شرکت های متخلفی که بخواهند حقوق کشاورزان و رانندگان را رعایت نکنند با شدت و بدون مماشات برخورد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 6 شرکت حمل ونقل کالا در 3 شهرستان جنوبی کرمان

تعطیلی 6 شرکت حمل ونقل کالا در 3 شهرستان جنوبی کرمان