مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-25بين الملل

مردم بی گناه اوکراین چوب اعتماد دولتمردانشان به آمریکا و اروپا را می خورند


کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه بازنده اصلی بحران اوکراین مردم این کشور هستند، گفت: مردم اوکراین چوب اعتماد مسؤولان بلندپایه کشورشان را به آمریکا و اروپایی ها می خورند.

- فؤاد ایزدی کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به درگیری ها در اوکراین گفت: بافت جمعیتی اوکراین بگونه ای است که 30 درصد آنها روس تبار هستند و اگر در اوکراین انتخابات آزاد برگزار شود، فردی که رییس جمهور خواهد شد یا کاملا علاقه مند به روابط روسیه است یا اینکه حداقل متوجه خواهد شد که نیازمند داشتن روابط خوب با روسیه است.

وی افزود: این موضوع تا سال 2014 در اوکراین وجود داشت اما بعد از این سال آمریکایی ها احساس کردند که بایستی در اوکراین انقلاب مخملی عملیاتی شود که در آن سال انقلاب نارنجی در این کشور رخ داد.

این در حالی است که فقط یکسال از زمان ریاست جمهوری وقت اوکراین باقی مانده بود و عملاً سال بعد بر اساس نظام دموکراسی یک انتخابات برگزار می شد.

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: در نوامبر سال 2013 رییس جمهور وقت اوکراین طرحی که اروپایی ها برای مبادلات اقتصادی و تجاری با این کشور داشت را رد کرد و به طرح روس ها اهمیت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بی گناه اوکراین چوب اعتماد دولتمردانشان به آمریکا و اروپا را می خورند

مردم بی گناه اوکراین چوب اعتماد دولتمردانشان به آمریکا و اروپا را می خورند