مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-25سياسي

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی سبب برون رفت از مشکلات می شود


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر موضوع اقتصاد مقاومتی دارند، گفت: حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی سبب برون رفت از مشکلات می شود.

- ، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: 29 بهمن ماه در تقویم کشور به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده و در سالیان گذشته رهبر معظم انقلاب همواره بر حمایت از کارگر و کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند.

وی افزود: امروز همگان باید تحرک اقتصادی داشته باشند زیرا اقتصاد مقاومتی به نفع کشور بوده و سبب کاهش نیازها از خارج می شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: کسانی که زندگی اشرافی و مجلل دارند نمی توانند انقلابی، الهی و مردمی باشند.

علما با اشاره به فرا رسیدن 27 رجب سالروز بعثت رسول اکرم (ص)، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) خاتم النبین و خلاصه 124 هزار پیغمبر است و در این روز عقلانیت در مقابل جهالت قرار گرفت.

وی ادامه داد: هدف از ارسال پیامبران به سوی انسان ها حرکت در مسیر خداوند متعال و سعادت بوده و خداوند پیامبر را با ویژگی خلق عظیم معرفی می کند و خداوند انسان را تقوا خلق کرده تا مزه بندگی و عبادت را درک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی سبب برون رفت از مشکلات می شود

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی سبب برون رفت از مشکلات می شود