مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 19:372022-02-25ورزشي

ایرانی ها فوتبال های مهم را بدون ماهواره تماشا می کنند


با شعار «تلاش های جهادی، خدمات ماندگار»، سه پروژه زیرساختی سیگنال رسانی صداوسیما، هاب ترانزیت دیتا در منطقه و پایداری شبکه انتقال افتتاح شد.

- با شعار تلاش های جهادی، خدمات ماندگار ، سه پروژه زیرساختی سیگنال رسانی صداوسیما، هاب ترانزیت دیتا در منطقه و پایداری شبکه انتقال افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، آیین افتتاح سه پروژه شبکه سراسری سیگنال رسانی صدا و سیما در تمام نقاط کشور، تبادل قرارداد پروژه توسعه و ارتقای شبکه انتقال به ظرفیت 20 ترابیت بر ثانیه با استفاده از توان تولید داخلی و ظرفیت ترانزیت بین المللی برای تبدیل شدن ایران به هاب ترانزیت در منطقه، چهارشنبه 4 اسفندماه 1400 با حضور رییس صداوسیما، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون توسعه و فناوری رسانه صداوسیما، در ساختمان شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات برگزار شد.

توسعه سیگنال رسانی در 89 درصد خاک کشور رییس صداوسیما در این مراسم با تبریک عید مبعث گفت: در آستانه مبعث پیامبر اکرم(ص) و روز مهندس، این آیین و رویداد را به فال نیک می گیریم و آن را در راستای رسالت پیام رسانی می دانیم.

پیمان جبلی اضافه کرد: فلسفه رسالت نبی اکرم (ص) پیام رسانی و واسطه شدن میان خدا و خلق است، ما نیز افتخار می کنیم که اسوه و الگویمان بر مسیر ارتباط و اطلاع رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها فوتبال های مهم را بدون ماهواره تماشا می کنند

ایرانی ها فوتبال های مهم را بدون ماهواره تماشا می کنند