مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:472022-02-26ورزشي

جهاددانشگاهی نهادی منعطف و متعامل است


رییس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: جهاددانشگاهی نهادی منعطف و متعامل است که توانمندی های علمی، پژوهشی و اجرایی را همزمان در خود ایجاد کرده، - تقویت داده و در مسیر رشد و اعتلای نظام اسلامی منطبق با اهداف متعالی تعریف شده به کار گرفته است.

دکتر مظاهر بابایی شنبه 7 اسفند در دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، گفت: نهاد جهاد دانشگاهی به فرمان امام(ره) تشکیل و در انطباق با منویات مقام معظم رهبری طی طریق کرده ودر حال حاظرمورد وثوق ایشان است.

او با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی قابل اعتماد برای ارایه خدمات به سازمان ها و اقشار مختلف جامعه است، گفت: این نهاد با رویکرد مدیریت اسلامی درراستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و الگویی مناسب برای تشکیل سازمان ها و نهادهای مستقل و متکی به توان علمی بومی وجوانان این مرز بوم است.

بابایی خاطرنشان کرد: پیروی از منویات مقام معظم رهبری، تربیت نیروی انسانی جهادی و انقلابی، تکیه بر ظرفیت ها و توان بومی و ارائه خدمات متنوع با بهترین کیفیت از ارکان موفقیت جهاددانشگاهی است.

او اضافه کرد: توانمندی های مختلف و انعطاف پذیری منحصر بفرد جهاددانشگاهی منجر به فراهم شدن بستر برای ارتباط و تعاملی موثر با سازمان ها، نهادها و دستگاه های در عرصه های گوناگون شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نهادی منعطف و متعامل است

جهاددانشگاهی نهادی منعطف و متعامل است