مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-26اجتماعي

آماده باش 200 دستگاه اتوبوس برای سفرهای نوروزی کرمانشاهیان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی از اول اسفند خبر داد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی از اول اسفند خبر داد و گفت: پیش فروش حضوری نیز از 10 اسفند آغاز می شود.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پیش فروش غیرحضوری و اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی از اول اسفند ماه آغاز شده، افزود: پیش فروش حضوری نیز از 10 اسفند در دفاتر تعاونی های حمل و نقل آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در پایانه شهید کاویانی نیز گیشه پیش فروش بلیت به صورت متمرکز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده باش 200 دستگاه اتوبوس در کرمانشاه برای جابجایی مسافرین نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: فعلا تصمیم استانی بر این است که اتوبوس ها با 50 درصد ظرفیت جابجایی مسافران را انجام دهند.

به گفته کرمی، با نزدیک شدن روزهای پایانی سال درباره ظرفیت دقیق حمل مسافر اتوبوس ها با توجه به شرایط بیماری کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

وی همچنین از احتمال افزایش قیمت بلیت سفرهای نوروزی خبر داد و تاکید کرد: هر سال در این ایام برای کمک به رانندگان ناوگان حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 200 دستگاه اتوبوس برای سفرهای نوروزی کرمانشاهیان

آماده باش 200 دستگاه اتوبوس برای سفرهای نوروزی کرمانشاهیان