مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-26سياسي

تقدیر رییس سازمان بسیج رسانه از خانواده خبرنگار زنجانی


رییس سازمان بسیج رسانه کشور در پی درگذشت خبرنگار بسیجی سرکار خانم ملک ناز نجفی، خبرنگار توانمند و متعهد زنجانی و اهدای اعضای بدن وی به سه بیمار نیازمند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در پی درگذشت خبرنگار بسیجی سرکار خانم ملک ناز نجفی، خبرنگار توانمند و متعهد زنجانی و اهدای اعضای بدن وی به سه بیمار نیازمند رییس سازمان بسیج رسانه کشور طی پیامی علاوه بر تکریم یاد و خاطره این خبرنگار انقلابی از اقدام انسانی و خداپسندانه خانواده وی تقدیر کرد.

در این پیام خطاب به خانواده ان مرحومه آمده است: خبر درگذشت تأسف بار همکار بسیجی مان دل تمام اصحاب رسانه کشور را به درد آورد.

این خواهر عزیز و گرانقدر که امروز از نعمت حضور او در جمع فعالان رسانه ای جبهه انقلاب محروم شده ایم در طول قریب به دو دهه خدمت صادقانه خود در عرصه رسانه، همواره پاسدار حریم رسانه و قلم بود و به گواه همکارانش از هر فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بهره می جست، در واقع وی را می توان یکی از خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی نام نهاد که در عین گمنامی، عاشقانه در خدمت انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بود.

امروز هر چند روح بلند این همکار مجاهد عرصه رسانه و خبر ما به ملکوت اعلی پیوسته است اما خیر اندیشی وی و شما در اهدای اعضای وی موجب شد که برگ زرین افتخاری دیگر در کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس سازمان بسیج رسانه از خانواده خبرنگار زنجانی

تقدیر رییس سازمان بسیج رسانه از خانواده خبرنگار زنجانی