مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-26سياسي

استاندار کردستان پای درددل نمایندگان دو سوژه گزارشی خبرگزاری فارس


بعد از انتشاردو گزارش خبرگزاری فارس از دو روستای کردستان، مسوولان ورود کردند و بخشی از مشکلات آنان سامان یافت اما بخشی هم بصورت نیمه تمام رها شده بود که نمایندگانی از این دو روستا بهمراه خبرنگار فارس برای پیگیری این موضوعات با استاندار دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، به پیشنهاد خبرنگار فارس زمان ملاقات نمایندگان روستای علی آباد کرفتو با استاندار کردستان تعیین می شود و در چند ساعت بعد از آن پیشنهاد شورا و دهیار روستا به ملاقات استاندار می روند.

قبل از ورودم به سالن جلسات استانداری، دیدار عمومی استاندار شروع شده بود و یکی دو نفر هم توانسته بودند مشکلات خود را با استاندار مطرح کنند.

نمایندگانی از روستای قلعه گاه یکی دیگر از سوژه های خبرگزاری فارس در جمع ملاقات کنندگان حضور دارند، به سراغشان می روم و به گرمی مورد استقبال آنها قرار می گیرم از تلاش های خبرگزاری به خاطر اینکه صدایشان را به گوش مسوولان رسانده تشکر می کنند و می خواهند به همراه آنها به دیدار استاندار بروم.

وارد اتاق استاندار که می شوند با نگاه پرمحبت و سرشار از احترام استاندار جوان کردستان مواجه می شوند و همین موضوع به بیان هرچه بهتر آنچه در دل دارند، کمک می کند، می گویند: از سوی یک سرمایه گذار به آنها فشار آورده اند و خواستار احقاق حقوق اهالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان پای درددل نمایندگان دو سوژه گزارشی خبرگزاری فارس

استاندار کردستان پای درددل نمایندگان دو سوژه گزارشی خبرگزاری فارس