مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-26بين الملل

هشدار گروه باج افزاری معروف به دشمنان روسیه


گروه خلافکار سایبری مستقر در روسیه که به استفاده از باج افزار برای اخاذی میلیونها دلار از شرکتهای آمریکایی و اروپایی شناخته شده است، وعده داد به دشمنان کرملین در صورت پاسخ آنها به حمله به اوکراین، - حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه کُنتی (Conti) در پست وبلاگی حمایت کامل خود از دولت ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را اعلام کرد.

ارتش روسیه روز پنج شنبه از شمال، شرق و جنوب به اوکراین حمله کرد که بزرگترین حمله به یک کشور اروپایی از زمان جنگ جهانی دوم به شمار می رود.

این گروه در پست خود اعلام کرد اگر کسی بخواهد تصمیم بگیرد حمله سایبری سازماندهی کند یا علیه روسیه فعالیتهای جنگی انجام دهد، ما از همه منابع موجود برای حمله به زیرساخت حیاتی دشمن استفاده می کنیم.

اوکراین قبل و پس از حمله روسیه، از حملات دیجیتالی و انکار سرویس آسیب دیده است.

رویترز روز پنج شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد دولت اوکراین خواستار کمک هکرهای زیرزمینی این کشور برای حمایت از زیرساخت حیاتی و جاسوسی سایبری از نیروهای روسیه شده است.

کیمبرلی گودی، مدیر شرکت امنیت سایبری ماندیانت گفت: بخشی از عوامل دخیل در گروه باج افزاری کُنتی در روسیه مستقر هستند و بعضی از خلافکارانی که از این کشور فعالیت می کنند، با دستگاه اطلاعاتی روسیه ارتباط دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار گروه باج افزاری معروف به دشمنان روسیه

هشدار گروه باج افزاری معروف به دشمنان روسیه