مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-26سياسي

صدور 405 گواهینامه قرآنی برای زندانیان همدان


405 گواهینامه قرآنی برای زندانیان زندان مرکزی همدان صادر شده است.

- رضا ذوالفعلی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با برگزاری دوره های مختلف قرآنی 405 گواهینامه برای زندانیان زندان مرکزی طی سه ماهه اخیر صادر شده است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره هایی در زمینه آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید، تفسیر، قواعد و مفاهیم قرآنی و کلاس های حفظ و قصص قرآنی در زندان همدان سبب شد تا واحد فرهنگی این زندان با برگزاری چند دوره آزمون، تعداد 405 گواهینامه حفظ و یادگیری قرآن و قصص قرآنی برای زندانیان صادر و به مراجع قضایی استان نسبت به استفاده از تاسیسات حقوقی و ارفاقات قانونی ارسال کند.

مدیرکل زندان های استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلاس های عمومی روخوانی و روان خوانی قرآن در داخل اندرزگاه های زندان همه روزه و کلاسهای تخصصی تجوید، تفسیر، مفاهیم و حفظ قرآن با حضور مربیان و روحانیون آموزشی طبق برنامه ریزی اداره فرهنگی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین مرحله آزمون هماهنگ فنی و حرفه ای سال 1400 در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان گفت: در راستای اجرای برنامه های پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانیان و پس از برگزاری دوره های مختلف آموزشی هفتمین مرحله آزمون هماهنگ کلاس های فنی و حرفه ای با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 405 گواهینامه قرآنی برای زندانیان همدان

صدور 405 گواهینامه قرآنی برای زندانیان همدان