مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-26بين الملل

اکثر آمریکایی ها معتقدند اگر ترامپ بود، پوتین به اوکراین حمله نمی کرد


نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، اکثر رای دهندگان آمریکایی معتقدند که اگر دونالد ترامپ هنوز ریاست جمهوری را در آمریکا در دست داشت، ولادیمیر پوتین، - نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، اکثر رای دهندگان آمریکایی معتقدند که اگر دونالد ترامپ هنوز ریاست جمهوری را در آمریکا در دست داشت، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به اوکراین حمله نمی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، یک نظرسنجی جدید انجام شده از سوی مرکز مطالعات سیاسی هاروارد آمریکا (CAPS) با مشارکت شرکت هریس که نتایجش روز جمعه منتشر شد، نشان داد که 62 درصد از شرکت کنندگان بر این باور بودند، اگر دونالد ترامپ دوباره رییس جمهوری آمریکا شده بود، ولادیمیر پوتین علیه اوکراین اقدام نظامی نمی کرد.

براساس نتایج این نظرسنجی با تفکیک قائل شدن بین دموکرات ها و جمهوری خواهان، 85 درصد از جمهوری خواهان و 38 درصد از دموکرات ها در این نظرسنجی چنین پاسخی دادند.

با این حال، 38 درصد از همه آمریکایی های شرکت کننده در این نظرسنجی بر این باور بودند که حتی اگر ترامپ الان رییس جمهوری آمریکا بود، ولادیمیر پوتین باز هم به اوکراین حمله می کرد.

همچنین مجددا اکثر آمریکایی های شرکت کننده در این نظرسنجی معادل 59 درصد گفتند، معتقدند رییس جمهوری روسیه به این دلیل علیه اوکراین اقدام کرده چون در جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر آمریکایی ها معتقدند اگر ترامپ بود، پوتین به اوکراین حمله نمی کرد

اکثر آمریکایی ها معتقدند اگر ترامپ بود، پوتین به اوکراین حمله نمی کرد